Sunday, August 9, 2009
Saturday, August 8, 2009
Jävligt sorgset..

Har nu kört i 1,5h och lucas sover nu, laddar upp för sitt körpass senare.. De gör riktigt ont och det är nästan med tårarna i ögonen ja motvilligt gasar på mot de motsatta hållet som hjärtat vill åt.. Allt jag behöver och älskar finns i luleå! Jag får se hur de blir, men de känns som jag kommer va i luleå mycket i vinter iaf:) erica går inte att hålla sig ifrån..
Saturday, July 25, 2009
Monday, June 29, 2009
Monday, June 22, 2009
Sunday, June 21, 2009
Ganska exakt 6 timmar kvar tills klockan ringer

Kan ni gissa stadsdelen i sthlm här så är ni rätt bra :) har varit en riktigt bra midsommar helg. Utgång igår med ericas tjejpolare, första gången man träffade dom. Hoppas man blev godkänd ;) alltid trevligt o träffa fernando också, som jag ringde in som manligt sällskap. Kommer nog bli många helger i sthlm i sommar! / BGW
Monday, June 15, 2009
Subscribe to:
Posts (Atom)










