Sunday, August 9, 2009
Saturday, August 8, 2009
Jävligt sorgset..

Har nu kört i 1,5h och lucas sover nu, laddar upp för sitt körpass senare.. De gör riktigt ont och det är nästan med tårarna i ögonen ja motvilligt gasar på mot de motsatta hållet som hjärtat vill åt.. Allt jag behöver och älskar finns i luleå! Jag får se hur de blir, men de känns som jag kommer va i luleå mycket i vinter iaf:) erica går inte att hålla sig ifrån..
Subscribe to:
Posts (Atom)



