skip to main |
skip to sidebar
Jobbigt..
Känns riktigt tungt.. Ska hämta släpet om tre kvart och sen borde ja åka så fort som möjligt. Har inte börjat att packa eller någonting, de tar som emot. Vill inte flytta, denna lägenhet påminner bara om allt underbart med erica! Älskar ju luleå också, så varför flyttar jag egentligen?
No comments:
Post a Comment