
Har nu kört i 1,5h och lucas sover nu, laddar upp för sitt körpass senare.. De gör riktigt ont och det är nästan med tårarna i ögonen ja motvilligt gasar på mot de motsatta hållet som hjärtat vill åt.. Allt jag behöver och älskar finns i luleå! Jag får se hur de blir, men de känns som jag kommer va i luleå mycket i vinter iaf:) erica går inte att hålla sig ifrån..
No comments:
Post a Comment