Monday, June 29, 2009

32 grader i skuggan!


Ny vecka och strålande sol, inte ett moln och säkert över 40 i solen, underbart! Linnebrännan går inte att stoppa :p

Monday, June 22, 2009

En 5 dagar prognos med strålande sol..


Ibland är det fan jävligt skönt att jobba utomhus.. :) lycka till på jobbet sen älskling :)

Sunday, June 21, 2009

Ganska exakt 6 timmar kvar tills klockan ringer


Kan ni gissa stadsdelen i sthlm här så är ni rätt bra :) har varit en riktigt bra midsommar helg. Utgång igår med ericas tjejpolare, första gången man träffade dom. Hoppas man blev godkänd ;) alltid trevligt o träffa fernando också, som jag ringde in som manligt sällskap. Kommer nog bli många helger i sthlm i sommar! / BGW

En bra början..


På en bra sommar..

Monday, June 15, 2009

8 timmar äntligen över..


För idag iaf, detta är det jag ser dag ut och dag in ..