
Kan ni gissa stadsdelen i sthlm här så är ni rätt bra :) har varit en riktigt bra midsommar helg. Utgång igår med ericas tjejpolare, första gången man träffade dom. Hoppas man blev godkänd ;) alltid trevligt o träffa fernando också, som jag ringde in som manligt sällskap. Kommer nog bli många helger i sthlm i sommar! / BGW
No comments:
Post a Comment